
01 Müşteri Odaklı
Müşterilerin talep ve beklentilerini her yönüyle karşılayan bir anlayışa sahip olmak.

02 Deneyimli ve Dinamik
Kaliteli hizmetin, ancak alanlarında deneyimli, dinamik, değişime ve gelişime açık personellerle sağlanabileceğine inanan bir yönetim anlayışı ile çalışanlarının hem mesleki hem de kişisel gelişimlerine katkı sağlamak.

03 Hedef Birliği İçinde
Şirket prensiplerini takım ruhu içerisinde ortak akılla yönetmek.

04 Katılımcı
Problem çözme, fikir üretme ve karar almada iş birliğine açık.

05 Bilgi Tabanlı
Bilgileri yerinde, vaktinde, doğru olarak sağlamak ve bu bilgileri karşılıklı olarak paylaşmak.

06 Planlı, Programlı
Belirlenen hedefere iyi düşünülmüş ve somut biçimde planlanmış adımlarla ilerleyerek her aşamada sonuçları değerlendirip, geleceği doğru planlamak.

07 İnsan Temelli
Başarıda tüm bireylerin pay sahibi olduğu anlayışı ile temel öğenin insan faktörü olduğunun bilincinde olan yönetim sistemi.